oj oj oj

Hej
det var ett bra tag sedan jag skev, ska försöka göra en lista på vad som hänt.
fyll gärna i om jag glömt ngt.

  • Jag har haft 4 veckors semester, där jag bla varit på kusten.
  • Har varit i Turkiet i en vecka (så hade egentligen 5 veckors semester, ej i rad) med emelie, fia å tove. underbar resa!
  • Jag (och emelie) har blivit beroende av the big bang theory. har köpt de första 2 säsongerna :)
  • party party party
  • Blev erbjuden en annan tjänst på jobbet, men tackade nej. bättre på det stället jag är tycker jag :)
  • Har bestämt att jag ska ta mod till mig och söka skola till hösten. Butikskommunikation. Visst det står att jag ska ha jobbat i butik i minst 3 mån, men ja tänkte prova ändå.
  • Jag har börjat på gym också :) ung 3 gr i veckan blir det nog. underbart skönt. jag gillar:D

    Det var nog allt jag kunde komma på...
Imorgon blir det kåren (fredagstradition) förfest i Fredriks nya lägenhet. ska bli kul å se hur den ser ut:)



Båtutflykt i Turkiet :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0