Härlig dag "idag" med


På fredagar slutar jag tidigt från jobbet så
tänkte sola lite när ja kom hem till Skövde.
gick till meddo först, där ville inte växlingsmaskinen
ha min 50 lapp så fick knalla ivgä till apoteket för att växla till tior.
Där kunde hon bara växla till 2 st, så jag tog snällt emot dem
och gick in i en annan butik och växlade resten.
Väl tillbaka på Meddo skulle jag köpa sådana dära glasögon, stoppade i en tia.
Nä då var dom tydligen slut!
Jag tänkte att nu ger jag upp, men gick till skövde solariet ist vid China town.
Asbra solarie, dit ska jag gå mer gånger :)
Det blev resultat kan jag säga, har mykt vackra märken från mina trosor
och man ser lite skillnad där jag smörjt in tattueringen, fast inte lika mykt längre.


Syns inte så jättebra...


Efter att jag tagit en välförtjänt dusch (eftersom jag var en mänsklig sugpropp i solariet)
träffade jag Tove och vi shoppade loss lite innan vi
hämtade upp emelie, Fredrik och drog till Boulogner för grillning av korv.

Vid nio blev det bio. Sex and the city 2.
Har sett bättre filmer, mer behöver jag nog inte säga.

Allt som allt ännu en bra dag i Skövde :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0